Naše mateřská škola je školou rodinného typu. Ačkoliv pedagogická láska je trochu jiná než láska v rodině, MŠ smysluplně doplňuje rodinnou výchovu. Pomáháme dětem otevírat dveře do budoucnosti tak, aby v ní každé dítě nalezlo samo sebe. Ačkoliv dítě vnímá čas jinak než dospělí, vědomí otevřené budoucnosti je pro ně velmi důležité. V naší pedagogice dáváme důraz na dítě. Nejprve se navzájem poznáváme, necháváme dostatečný časový horizont pro adaptaci dítěte. Náš postoj je partnerský. A to jak k dětem, tak i k jeho rodičům a celé jeho rodině. Dochází k vzájemnému působení rodiny a školy tak, abychom dítěti mohli utvořit příznivé klima pro jeho všestranný rozvoj.
Období raného dětství v životě každého z nás je velmi důležité. To, s čím se setkáme do sedmi let, z nás utváří člověka. Další působení různých institucí, ale i sociálního prostředí jen znásobuje to, s čím dítě přijde do styku v tomto období. Proto se snažíme, abychom každou svou činností dítěti předávali takové hodnoty, které společně utvářejí zdravou společnost. V dnešní hektické době plné informací všeho typu je to úkol nesnadný, ale dětem se zde věnují kvalifikované pedagogické pracovnice, které dbají na osvojování hodnot dětí a učí je samostatnosti v dalším životě.
Hlavními pedagogickými principy učení „Začít spolu“ je situační učení, prožitkové učení a učení hrou. Dítě je vedeno k tomu, aby si utvářelo svůj názor, ale také aby vnímalo důsledky svých rozhodnutí. V kolektivu pracujeme s vlastní odpovědnostní za svá rozhodnutí. S dětmi společně utváříme pravidla, jež jsou nutná v každé dobře fungující společnosti.
Každé dítě vnímáme jako individualitu. Proto pro nás jako organizaci není problém inkluzivního začlenění všech dětí.
Děti učíme evaluaci (vlastní zhodnocení uplynulé činnosti, dojmů a pocitů) v průběhu dne, ale i týdne. Naše práce je komplexní a celistvá tak, abychom eliminovali možná úskalí a negativa v dalším životě dětí.